24 October 2013

Hungarian Goulash with Soft Dumplings


The Weather is much kinder today - temperatures are lower and wind doesn't blow so strong....relief for fire fighters and residents!  There are a few critical areas left, but not so concerning.

I've returned to putting my kitchen together ...Floor and walls done, some of the 
cabinets are in place. Wall tiles and stone benchtop are next ...
Meanwhile, we need to eat to!
Good thing about this meal is that you need only one pot, and it can be cooked on your stove, or in oven. Some of ingredients (oregano, cumin)  are not used in traditional recipes, but I added them according to my taste. 


Ingredients:
Goulash-
2 tbs lard (or oil )
1 kg beef (chuck, rump) or pork, diced
4 onions, chopped
4-6 garlic cloves, crushed
1/2 tsp black pepper
1 tsp chilli powder (or less)
1-2 tsp cumin
2 tbs paprika (smoked preferably)
3 oregano sprigs
1/2 cup red wine
2-3 tbs tomato paste
water to cover
2tbs Vegeta or beef  (chicken) stock powder
Parsley leaves for garnishing
Dumplings-
1 egg, beaten
1/2 cup milk
1/2 cup plain flour
1/2 cup SR flour
1/4 cup semolina 
pinch of salt
Method:
Heat lard / oil in a large pan. Saute onion for a couple of minutes, add meat and cook until changes colour. Add spices and other ingredients. Mix well, cover and cook for 1,5-2 hours on slow heat. 
Dumplings- Mix all ingredients into a sticky dough. Take spoonfuls (or ice cream scoops) and place into goulash. Cover and cook for 15 minutes more. Garnish with parsley and serve.
Note- If using oil instead of lard, add a bit of speck or panceta for authentic taste.


Madjarski Gulaš sa Mekanim Knedlama

Vrijeme je mnogo ljubaznije danas - temperature su nize i vjetar vise ne duva tako jako...veliko olaksanje za vatrogasce i stanovnike! Nekoliko kriticnih erija je ostalo, ali nista nije veoma zabrinjavajuce.
Vratila sam se sastavljanju moje nove kuhinje...Podne plocice postavljene, zidovi zavrseni, dio kabineta postavljen. Ostaje da se postave zidne plocice i postavi radna povrsina...
U medjuvremenu trebamo i jesti!
Dobra strana ovog jela je da sve mozete pripremiti u jednoj posudi i moze se kuhati u rerni ili na ploci. 
Neki od sastojaka (oregano, kim) se tradicionalno ne koriste u gulasu,... recept sam prilagodila mom ukusu.

Sastojci:
Gulas-
2 K masti (ili ulja)
1 kg govedine za kuhanje (ili svinjetine), rezane na vece kocke
4 crvena luka, sjeckana
4-6 cena bijelog luka, protisnutog
1/2 k crnog bibera
1 k cili praha (ili manje)
1-2 k kima u prahu
2 K paprike
3 izdanka oregana
1/2 solje crvenog vina
2-3 K gustog paradajz pirea
voda (samo da pokrije)
2 K Vegete ili slicno
listovi persuna za posuti
Knedle-
1 jaje
1/2 solje mlijeka
1/2 solje brasna
1/2 solje samodizajuceg brasna
1/4 solje griza
malo soli 
Nacin:
Zagrijte mast (ili ulje), proprzite luk. Dodajte meso, prodinstajte, zatim ubacite ostale zacine. Promijesajte, zalijte vodom i pokrijte. Kuhajte oko 1,5-2 sata na slaboj vatri.
Knedle- Umijesite tijesto od svih navedenih sastojaka; biti ce blago ljepljivo. Kasikom ili hvataljkom za sladoled vadite knedle i spustajte ih u gulas. poklopite i kuhajte jos dodatnih 15 minuta. Ukrasite persunovim liscem i servirajte.
Napomena- ukoliko koristite ulje umjesto masti, dodajte komadic slanine ili pancete u kuhanje za autentican okus.



13 comments:

  1. wow This is so delicious and comforting!

    ReplyDelete
  2. this is what we eat often, I love Hungarian food
    and your kitchen seems to be almost ready:)

    ReplyDelete
  3. Bas sam ovih dana o tebi razmišljala svaki put kada pročitam o užasnim požarima koji tamo bukte. Dragamo mi je da si ok i želim da tako i ostane. Što se kuhinjice tiče, vidim da su radovi dobro odmakli:))) Tako i treba, sviđa mi se i jedva čekam da vidim konačan rezultat. Nadam se da ćeš nam priuštiti to zadovoljstvo, da malo provirimo u novu kuhinju:) A, ovakav gulaš nisam nikada jela, baš mi se dopadaju ove knedlice:)

    ReplyDelete
  4. Bice to krasna kuhinja vidim, drago mi je zbog tebe. Voljela bih da se tako nesto desi i u mojoj kuhinji :) Gulas predobro izgleda, sa svim tim dobrim sastojcima moze samo biti odlican. Jedva cekam da vidim gotovu kuhinju :)

    ReplyDelete
  5. Odlična mi je ova malo drukčija kombinacija za gulaš (za mene posebno, jer nema onog užasnog chicken:)). Baš ću je idući put isprobati! Mogu misliti kako je u vrelini postavljati kuhinju, ali nova kuhinja uvijek jako, jako veseli, zar ne?

    ReplyDelete
  6. Gulaše,paprikaše jako volim.Drago mi je da čujem da je sada situacija bolja kod vas...a već smo čuli i na vestima ovde, da se vatra smanjuje.

    ReplyDelete
  7. I ja kao i Zorica...uvek za gulaš. Super je ovo sa knedlicama.

    ReplyDelete
  8. Super ste se okrijepili s ovim gulašom i sad ćete uspjeti izdržati još malo dok radovi ne budu gotovi. Sigurno si jako nestrpljiva da se sve kompletira.

    ReplyDelete
  9. Te ha quedado fabulosa, me quedo también con la receta muy tentadora,abrazos.

    ReplyDelete
  10. Drago mi je ćuti da se situcaija kod vas stabilizirala.
    A vidim i kuhinja se bliži svome kraju, odnosno novom početku :)
    Za gulaš sam uvijek!

    ReplyDelete
  11. Sviđa mi se jako kuhinja, posebno što je bijela. I ja se nadam fotkama kad bude otvorenje :)
    Ja u gulaš ja stavljam mirodije prema inspiraciji. Origano sam stavljala, ali još nisam probala s kimom, ali ću isprobati. I tvoje knedle isto. Gledajući sliku, odmah sam ogladnila!

    ReplyDelete
  12. Gulaš se upravo i kod mene krčka za sutrašnji ručak :) , a tvoj recept mi je odličan i sigurno ću ga jednom i po njemu napraviti. Drago mi je da se situacija smiruje i da kuhinjica dobro napreduje !

    ReplyDelete
  13. Kuhinja će biti odlična, a gulaš je kod nas često na meniju...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...