21 March 2014

Turkey Burgers (for the love of blogging)


I love visiting other blogs, seeing what other people create and commenting on posts. 
First thing in the morning, I sit at the table, open my blog and see updates. Usually there is a big number, because I have a lot of my blog friends coming from Europe (which is 8-10 hours behind Australian time).  That's my morning coffee ritual.
If times come when I will not be able to do so, I will probably stop blogging. 
On the other hand, when blogger friends stop commenting on your posts, you find asking yourself 'why' and 'should I continue commenting on their posts'? Maybe NOT?!

Ingredients: (for 4 burgers)
500 g turkey mince
1/2 small onion, finely diced
2 garlic cloves, crushed
salt and freshly ground pepper
2 tbs parsley leaves, chopped
2 tbs olive oil
Chilli powder (optional)
- Turkish bread, bacon slices, salad, sliced onion and tomato for serving

Method:
Mix all ingredients well, cover and set aside for 1 hour +.
Heat a pan or grill (non stick) and cook each side of burgers for 2 minutes (or until cooked through). Serve with bread, bacon (optional) and chosen salad / vegetables.



Pureci Burgeri  (snicle / pljeskavice / polpete / djulbastije)

Volim posjecivati druge blogove, vidjeti sta drugi ljudi kreiraju i komentirati na postove.
Prva stvar ujutro,  sjedanje za kompjuter, otvaranje mog bloga i citanje novih postova. Obicno ih ima mnogo, jer mnogo blogova  koje slijedim dolazi iz Evrope (koja je 8-10 sati iza Australijskog vremena). To je moj ritual uz jutarnju kafu.
Ako dodje vrijeme da to necu moci raditi, vjerovatno cu prestati blogirati.
U drugu ruku, kada neko od mojih redovnih bloger prijatelja prestane komentirati na moje postove, pocnem se pitati 'zasto' i 'da li ja treba da nastavim sa komentarima na njihove postove'? Mozda NE?!

Potrebno:
500 gr pureceg / cureceg mljevenog mesa 
1/2 manjeg crvenog luka, sitno sjeckan
2 cena bijelog luka, protisnuta
so i biber (svjeze mljeven)
2 K lisca persuna, sjeckanog
2 K maslinovog ulja
Cili prah (opciono)
-Lepine / Turski kruh, reznjevi slanine, listovi salate, rezani crveni luk i paradajz za servirati 

Nacin:
Pomijesajte sve sastojke za burgere, ostavite pokriveno po strani oko 1 sat+.
Zagrijte tavu (ne prijanjajucu) i pecite svaku stranu burgera oko 2 minute. 
Servirajte sa lepinama, slaninom (opciono), i izabranom salatom / povrcem.


11 comments:

  1. Vidim ja da bi nas dvije imale o čemu razgovarati da se nađemo u 4 oka :)...

    ReplyDelete
  2. Isti ritual imam i ja jer radim popodne, djeca su ujutro u školi i to mi je nekako drago. Doduše postove čitam na poslu u pauzama, a tu pregledavam svoju fejs stranicu i stavljam svoje stvari. Uglavnom čitam sve blogove koje imam, a komentiram samo pozitivno jer mislim da se svatko potrudio za nešto napraviti, poslikati i napisati. Ako mi nije privlačno samo preskočim, a ne ostavim negativan komentar. Vjerojatno tako i drugi. :) A ti si stvarno redovita s komentarima i svaka čast, uvijek se veselim

    ReplyDelete
  3. Meni je razumljivo da nemaju svi vremena za obilazit sve blogove ili komentirat svaki post, ko bi to sve stigao, ali da ne uzvrate ni jedan posjet, u najmanju ruku kulture radi, to mi nije shvatljivo i navodi na ovakve tvoje, ili slične zaključke ;)
    Burgeri su ti odlični, dobar prijedlog za vikend!

    ReplyDelete
  4. Joj, meni se sviđa ovaj hljeb!

    ReplyDelete
  5. Moj ritual proučavanja blogova je navečer uz televiziju. Ne primjetim baš da je netko prestao komentirati moje postove, ali zato primijetim kad neka od blogerica ne objavi novi post duže vrijeme.
    Ova peciva su me totalno osvojila. Burgere volim, pogotovo cheeseburger, ali s puretinom ga još nisam probala.

    ReplyDelete
  6. Burger uvjek pali, kada treba napravirti nešto malo drugčije od običnog jela :-)
    Volim tvoje postove i jako mi je lepo, da neko preko pola svijeta čita i gleda, što ja napišem :-) Puno ti hvala za sve komentare :-))

    ReplyDelete
  7. Nice burger! Sometimes I am really craving for such things!
    I myself have less and less time to comment on other blogs since I have started working, sometimes I even feel guilty :(

    ReplyDelete
  8. Well...some interesting thoughts there, Jasna. I'm new to blogging...but what can I say. When in doubt, have a drink! With that great looking burger there! :) ela

    ReplyDelete
  9. Que deliciosa y perfecta se ve me da mucha hambre cuando la veo me encanta sobremanera,abrazos

    ReplyDelete
  10. Ja ne propuštam dan a da ne pogledam što ima novoga u blogosferi, kroz jutro malo virnem a tek navečer detaljno čitam i kada god stignem i komentiram, volim komanetirati na blogovima koje pratim, a jako me veseli i svaki komentar meni upućen, mislim da to treba biti uzajamno da bi imalo smisla.
    Volim i burgere i ovi tvoji mi jako dobro izgledaju !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...